27 april 2013 : modet hålls uppe!

Härligt att se att ni inte lämnat mig än! Jag bara jobbar och tränar, åker hemifrån kl7, kommer hem runt halv 8. Idag kommer hanna och theo över för lite tjejkväll med drinkar och sånt, lönehelg är att unna sig (trots att ingen lön kommer) så en runda på stan, i morse var mary och jag på friskis och tränade järnet! 3pass! Imorgon blir det brunch på mandarin! Ska bli spännande och gott! Solen skiner! Mitt humör går upp och ner! Förra helgen var jag med tilde och hanna i helsingör! Trevligt värre! Senaste veckans instabilder nedan! Nu måste jag fixa mig! Vad ska man ha på sig? See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0