2 april 2013 : haha

Ni trodde säkert att jag skulle sluta blogga och sånt, tji fick ni! Idag har jag äntligen kommit ur min blogg torka och tänker därför berätta att jag irriterar mig oootroligt mycket på att fastpasstv har slutat fungera? WOOT tänker ni!! varför, varför å all sin dar har detta hänt? Hittade en substitut sida, men det är inte samma sak alltså. Får helt enkelt lära mig att ladda ner igen. Med fungerande internet är det ju helt okej, bara grejen att jag inte använder min dator nu när jag är hemma. Älskar min nya iphone<3<3 ah mah gaaad!
 
Helgen gick åt till påskmiddag hos farmor, middag med AC, den vanliga hbgrundan med favoriterna osv! Igår satt jag i hamnen med Sandra och såg ut över allt som är vackert, idag fixade bella, jag och amanda brunch till tjejorna. Så Awesome!! Checka bilden bara, SÅ MYCKET MAT! Galet. Detoxen fungerar bra! Dricka massa vatten och tränar, haha lol. Idag längtar jag lite extra till sommaren.. Om graderna bara kunde stiga något mer! Alltså sen hade jag ju inte så mycket mer att förtälja. Solen skiner och hunden ska promeneras och jag måste rastas. Hejhå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0