8 september 2012 : två veckor senare

Har jag helt glömt av vad vi faktiskt hittat på de senaste dagarna. Jobbat på två läkarkongresser. Hängt i Malmö med biro och theo, fest och sånt coolt ni vet. Fikat i hamnen, hängt hos farmor, och med farfar. Sagt hejdå till Sandra som flyttade till Eskilstuna, utgång och brunch på det. Försökt förbereda mig mentalt inför min egen flytt. Eh, ja typ det. Åh har haft så kul på kongressen. Men härliga nya människor. Annars är väl det enda jag kan säga att människor i allmänhet är rätt sjuka och konstiga. In a bad way, nothin new tho. Ville bara diktera att detta var sommaren jag insåg på allvar att killar i min ålder är svin, att jag är värd bättre och så mångamånga andra saker som jag egentligen redan visste om. Men sommaren är officiellt över, jag sover med filt. Jag saknar så himla mycket. Jag saknar alla fina i göteborg, är dessutom svartsjuk på de nya nollorna som tagit över mina små kycklingar och gjort dem till stora stygga faddrar. Hope i thought them well. Vill rabbla namn men ingen nämnd, ingen glömd lyder det väl? Mitt hjärta är så stort men det är svårt att nå dit. Min tålighetsgräns är hög men när den nåtts är jag olidlig. Jag är en jävligt jobbig människa. Och detta blev ett alltför djupt inlägg när jag lovat mig själv att sluta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0