14 september 2012 : två veckor

Jag får huvudvärk och magkatarr av att vara hemma. Det är fan inte roligt. Mår riktigt dåligt. Om 10 dagar fyller jag 21, lika ilsken och bitsk är jag för det. Om 14 dagar flyttar jag till Berlin. Planen är att farfar, pappa och jag kör ner. Det kan bli spännande. Åh, om jag bara kunde lära mig tyska snabbt som attan nu så jag aldrig behövde åka  därifrån. Wish!!
 
Igår träffade jag världens sötaste cockervalpar hos Lotta. Vill bara ta med dem hem!!!!! Lyckades trycka in en skypedejt med Karolina också! Så himla kul att höra från henne! Funderar på Göteborg nästa vecka, om bara sovplats ordnar sig, vilket det troligtvis gör. I helgen är sandy hemma så ska umgås med henne, supa bort mina sorger osv. Jag önskar att jag föddes med konstant glädje i hjärtat, så är fallet inte. Nu kom gosvovven och la sig vid mig, förgyller tillvaron tsm med muffins och kaffe. Bra skit. Dessutom regnar det och blåser, hösten är kommen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0