9 oktober 2012 : starbucks

is my new home. Free wifi saves my ass alltför ofta. Så himla bra! Ska försöka låta gossip girl ladda klart nu snart så jag kan kolla NYA AVSNITT !!! woopwoop! 
 
Är för övrigt asssssssförkyld. sådär så man vill dö typ, svettas och fryser om vartannat och nyser och snorar. Fresh! Så det blir lungt ett par dagar. Hängde på stan lite innan, sökte kurser, hoppas att 5st räcker för att komma upp i de poäng jag behöver så himla krångligt att söka. Fick dock hjälp av en koordinator på skolan, hon va himla gullig. Skulle typ mötas upp innan en erasmusfest på fredag! Kommer nog bli kul. Men främst ska jag kurera mig så att jag kan gå på lite sightseeing och sånt i min fina nya stad. OCH jag ska försöka ladda upp lite bilder asap, så ni får se hur bra jag har det. Vill ju börja träna. Har hittat ett finfint gym för tjejer som ändå är okej i pris men som har ALLT. lovar; ALLT! Helt sjukt så kul det måste va att träna där! 
 
Ok, halva gg är laddad and imma watch that shit innan de typ slänger ut mig, om de vågar. Im pretty badass. Lol. 
 
Till Alla Ni Som Läser; Jag Hade Blivit SÅÅ Glad Om Ni Kom Och Hälsade På Mig Eftersom Alla Mina Nya Vänner Har BF/GF Som Dyker Upp i Berlin Inom Snar Framtid Vill Inte Jag Vara Ensam Bara För Att Jag Är Det... PLZ COME VISIT! Berlin är bra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0