8 oktober 2012 : lots of have-to-dos

Måndag, ny vecka, ingen skola, massor på schemat! Sinnes vad mycket man måste fixa för att stanna i Berlin i ett halv år.. I veckan ska jag:
- Bli medborgare
- Fixa tyskt bankkonto
- Söka kurser på skolan
Ok det låter kanske inte mycket men det är ändå fett jobbigt, papper ska skcikas hit och dit och jag vet knappt var jag ska ta vägen. Min almanacka är fullproppad. 
 
Ska tydligen träffa en italienare i veckan dessutom. Har sjukt dåligt internet ås sitter just nu på starbucks och är sjukt shopping sugen!! Hade mysigt i fredags iaf! Käkade tacos och drackvin. Housewarming-festen var tråkig så vi drog till Tresor, överprisat men kul! 
I lördags hängde jag med Oskar och Isak, stack till Watergate vilket inte var som jag kom ihåg det, men vad vet jag. haha. Roligt det med! Igår hängde jag med Magda och Kristin i Mauerpark och fika på ett jätte fint cafe i området. Nu måste jag springa på bankmöte!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0