22 oktober 2012 : tyskj..vlar

Mitt mest använda uttryck de senaste veckorna. Fick precis ordning på banken efter många försök och arga utrop. Varför ska allt krånglas till så enormt? Typ som tvättstugan, fixade nyckel och mynt (gick f.ö på nästan 20€ för att få tvätta 4 maskiner... pissdyrt!) Dessutom är det inget system ALLS. Man får chansa när man tror maskinerna är lediga... sinnes! Kommer aldrig få rena kläder... -.-
 
Ville bara klaga lite.. annars är allt bra. Lite nervig för allt bara. Saknar hemma lite, säkerheten, maten på bordet och sånt trams. Ska sova snart så jag kan upp och gymma imrn bitti och vara först till tvättstugan kl 10. De ska ha det! 
since you all know how much i love to look at myself måste jag ju dela med mig av ett axplock av min webcam bilder sedan flytten. Varsågoda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0