11 oktober 2012 : museum

Idag är det museum-dax! Funfun! Sen tänkte jag ta mig ut på en liten shopping runda. I övrigt är jag lite sur på internet, men börjar bli frisk iaf! yay, eller så bara inbillar jag mig. Haha. Knarkar piller och snyter mig stup i kvarten men annars så! Är så mycket nya saker jag skulle vilja ha, en hel lista. Men det är så himla kallt här så jag önskar att jag hade mer vinterkläder. Iaf min kappa och halsduk som oturligt nog ligger hemma och gör onytta.  Det är väl därför jag är sjuk också.... Wellwell, ska fixa lite lunch och sen dra mig bort mot alexander platz för att möta edvard och kristin! hajhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0