5 november 2012 : vinterjacka

Min kappa har tagit sig till Berlin tack vare oskars mamma. Snällt! Blev halloweenparty hos Edvard i fredags, precis sådär galet som man förväntar sig att det ska va, jag och magda fixade oss hos henne. Jag blev nån wierd version av black swan (förra året var så mycket bättre dock) och magda blev en söt snowleopard. Ute på vishan möttes vi av slenderman och målade anton till nån slags mimare. Vi va nog ändå bästa klädda. haha. Kom hem på lördagsmorgonen, svintrött, orkade inte röra mig på hela lördagen, förrutom när jag stack och handlade på eftermiddagen. Mötte upp magda för en kvällskaffe, edvard och anton slöt upp och det slutade med ett glas vin på en mysig bar vid bergmannstr. Bartendrarna tyckte vi var högljudda och sa till oss att sänka volymen för grannarnas skull, lol. Hemfärden var nog den konstigaste på länge. Fulla horor, halloweenutklädda och punkgäng. Och en hipsterkille med lårhöga stövlar och 1000knäppen. omg. Söndag = brunch i friedrichain, en runda i mauerpark och avslutades med Skyfall på cinemax. Bra helg, som vanligt! Nu är det ny vecka, mer plugga och jobbiga grejer att stå i.. blää.. ikv ska vi iaf käka våfflor. nomnom. Längtar till mamma och pappa kommer ner! Knappt en månad kvar nu! Och julmarknaderna är redan framme. Veckan efter kommer freddieboi ner och hälsar på funfunfun! Och den 20 tar jag jullov och åker hem! Woop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0