27 november 2012 : tisdag

Nu är helgen över, ja jag tog en något längre helg, för att jag kan. Men mest för att ajg tycker Social Media kursen är så fruktansvärt ovärd. I alla fall kampanjen... OLÖNT. 
 
I fredags var det prep hos Kristin, trots att Edvard fyllde år, hade lätt velat vara och gratta honom.. Men vi hade roligt. stack till Renate, ramlade hem halv 9, glad och munter. Sov nån h, vaknade mötte upp gänget på en fika, gick på kadewe och drog sedan hem till oskar och isac där helen och jag ställde oss i köket som riktiga hemmafruar och lagade godaste middagen på länge (potatis i ugn och lövbiff med mozarella och soltorkade tomater och ok, jag skar bara potatis... men dock!) Sen blev det youtube klipp och sängdax.
 
På söndagen gick jag en fyra timmars promenad i Treptower park, det var super mysigt! Strosa runt lite, eller i min takt är inget strosa så en rejäl powerwalk kan vi kalla det! :D Tog en korv på vägen hem på julmarknaden vid Potsdamer och mötte sedan samma gäng som middagen innan för hamburgare på kilkenny, fanns inte. Fanns inga hamburgare någonstans. Fick bli kyckling.. Igår tränade jag, och idag har jag städat och tvättat. Så nu kan mamma och pappa komma när de vill! Saknar dem! :D HEJA TORSDAG!
 
Innan dess blir det mer träning och förhoppningsvis Twilight! Woopwoop! Freddie kommer nästa vecka också! Fan va bra livet är just nu, och ingen skola att oroa sig för än. Ska försöka söka lite jobb vid jul också, orksar nog inte bo kvar i berlin, fast jag vill. Saknar mop, och min lilla vovve. Tänk vilken fantastisk dag att vakna, ta en pw, gå ut med hunden, äta frulle, kasnke dra till gymmet, gå en runda på stan, jobba eftermiddag och få middag serverad på kvällen! Oh u lovely life. Så vill jag leva. Hejhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0