17 november 2012 : samtag

Lördag. Ikväll ska vi till Tellhed/Johansson på housewarming. Funfun! Förväntar mig ett gäng knepiga danskar (tydligen folk från jobbet) och fireball whisky! Har huvudvärk och dricker citron/ingefära-te, godaste som finns! Igår va jag och krisse en runda på ikea, kom hem med sugrör och pepparkakor! Bra köp! I torsdags åt vi tacos (sällan) hos oskar och isac, kollade på så mycket bättre <3 åh saknar svensk tv!! Nu ska jag möta upp edvard och vara smakråd på shoppingrunda. Haha. Om han mår bra efter gårdagens bravader. Enligt meddelandet som kom 0400 var han "102838479841746% pepp" iaf! (Y) jag däremot låg hemma och kollade kvarteret skatan! Funderat i 3 dagar på vad jag ska ha på mig ikv, vet fortf inte. Blää, jobbigt det är. Kanske hittar nått på stan! hoppashoppas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0