12 november 2012 : måndag

Sitter utanför bibblan. Helgen var ovanligt lång, inget speciellt hände. Åt tacos med mig själv, kollade film hos Oskar och Isac, tränade och tränade lite till, läste och drack lite glögg.

Nu är det måndag, skolarbetet är fix och färdigt, iaf en liten del av det som borde göras. Lunchen är äten, veckan är planerad. Tydligen stod inflyttningsfest på schemat på lördag. Jonathan Johansson spelade i prenzlauerberg. Jag måste köpa mig en halsduk som värmer eller bara något som jag tycker om för att få mig på lite bra humör.

Har tyvärr inga roliga bilder att dela med mig från mitt liv. Men här är ett axplock av vad jag gör om dagarna:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0