9 maj 2012 : 0.37

Halv ett och fortf. ingen sömn. MEN kramp i vaden, fun! Jag stressar över något jag inte kan sätta fingret på. Orka, är inte ens nervös över morgondagens redovisning. So then what? Jävla cp huve.
.
Someone give me sleeping pills cuz i really need my sleep, är trött men kan inte somna. Min ex. hårddisk är paj, min dator kladdar, skolan är tråkig, blir inte av med lägenheten, blir inte smal och sitter konstant ensam. Seriöst nu alltså. Alla ska bara ut och dricka öl jämt, jag har varken råd eller lust. Ge mig sällskap! Eller iaf något bra på TV...
.
Det regnar väldigt mysigt ute iaf. Hade velat springa ner och ställa mig på gatan och låta regnet ösa över mig. Men nej, borde sova. I am so depressing. Min nedstämdhet gör mig mer nedstämd. Min huvudvärk tar över mitt liv. Och mitt knä dunkar på. Hoppas vi slutar tidigt imrn så jag kan sätta mig på en träningscykel heeeeeela dagen. Bränna, bränna, bränna.
.
bilderna ovan är väldigt, väldigt tilltalande. Vill ha en miniget, dööör så söta! Och så vill jag ha ett gulligt sällskap som bygger kojor och bjuder mig på kaffe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0