4 maj 2012 : answers

Wäh har inte tränat på riktigt på två dagar och känner mig äcklig och seg. Konstant trött typ. Bara sover och sover jag inte håller jag på att somna och när jag är trött och rastlös så vill jag äta, så istället hävde jag i mig ungefär 3L vatten igår.. hur nu det gick till..!? Idag är det fredag iaf, i helgen ska jag träna och träna och träna. Har inget inplanerat and im lovin it!
.
Vill flytta hem, så behöver veta ang. lägenheten. Tydligen tar det en jävla tid. Berlin börjar ta sig! Nu är det väl bara boende som behövs. Ett arbete kan jag ju glömma, så därför behöver jag bli av med lgh så jag kan behålla nästa månads pengar och försöka spendera dem lååååångsamt över sommaren. BLÄ! Well im off to school, sen tränatränaträna!
.
Solen är borta idag, bra typ, för jag har soleksem på händerna och mitt ansikte är lagom bränt, för att vara i maj.. But i still like it, så mycket snyggare om man är brun (om man hade vart smalare...) hejhå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0