28 maj 2012 : pros/cons

med att flytta hem
pros:
- hemlagad mat, GRATIS!
- mysigt sällskap, jämt, famförallt av lelle vovven<3
- världens finaste familj
- en båt att glassa på
- laxkebab
- petter, freddie, sandra att umgås massor med<3
- en långgrund strand att ta långa promenader längs
- massa, massa, massa bra internet!!!
- att kunna sola i trädgården, utan pissmyror
- att mamma hjälper mig tvätta bort vinfläckar från kläder
- ett stort badrum/dusch utan drapperi!!
- att äntligen komma iväg till doktorn med mitt högerben!
.
cons:
- min lägenhet
- frihet att göra exakt vad jag vill, när jag vill
- de fina människorna jag kommer sakna; extra shout out till karolina som hjälper mig med boende, hon är faantastisk!
- att hänga i slottskogen soliga dagar
- att kunna GÅ ner till stan på 15min
- alla goa svartklubbar, fester, get-together etc.. (missar 2alång-dagen :()
- sushi på varje hörn
- utbudet av unknown ppl att möjligtvis kunna ragga på
- utbud av to do-grejer!
- konstant kollektivtrafik, typ.
- så många saker: att gå milen i skatås, soliga, vackra gator i linne, vasa, haga och majorna, alla bakgatscaféer, vackra kyrkor, billig öl, att handla på lidl, mitt fina lunden med alla kyrkogårdar, att åka spårvagn, alla jobbiga backar överallt, solnedgången över stan.
.
Göteborg är fantastiskt.. fast .. ja. i guess im done. ett tag framöver..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0