23 maj 2012 : aj

Sitter här igen, yay...! Gick en jäkla runda innan, 1mil blev det. Sen fick jag så jävla ont i min cp-tå.. fyfan! Stapplade sista biten utan sko så en busschaufför stannade och frågade om jag ville ha skjuts.. det ville jag inte. Min mobil fuckar med mig också och jag har massa soleksem.. -.- någon vill mig något ont!!! :( Så nu sitter jag här igen.. ensam.. när alla andra hänger i slottskogen. Men varför ska jag alltid behöva höra av mig till andra när ingen hör av sig till mig? fml. längtar hem. hejdå.
Detta är typ jag .. nån gång i framtiden när jag är smal.. om jag någonsin blir det. Jag, ensam med mitt husdjur. Hoppas det blir ett lejon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0