20 maj 2012 : sunny

Idag har jag gått i 4h, undrar lite hur långt det blev.. Va först ute på Saltholmen och Långedrag sen gick jag från Eriksberg enda till Hjalmar Branting. Därefter var jag både kissinödig och hungrig. Nu missar jag typ världens finaste solnedgång och 20+ kl 20 för att jag sitter här, ensam och uttråkad...
.
Blev en runda till Clooneys i fredags iaf. Skulle träffat Mattias, men ist slöt jag upp med Anton och Fredrik för 120 kr slösade på 1h and no dancing to that. Haha, men trevligt sällskap!
.
Ska inte göra ett skit i veckan.. skolarbete och njuta av solen som förhoppningsvis är ute 24/7! hejya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0