18 maj 2012 : fantasia

Det är tydligen vackert väder ute, what do i know. Har inte varit ute på två dagar.. Inser mer och mer hur lite jag tycker om människor i allmänhet. Jag tycker jätte mycket om människor på ett sätt, jag menar im human, mina vänner är fantastiska men de förstör alltid ens hopp. Jag tycker inte illa om en person i sig, tycker mest illa om mänskligheten.. Djur är så mycket bättre. Önskar mig lite finsällskap av något levande. Typ min älskade hund.
.
Är inne på min andra Never ending story film. Älskade dem när jag var mindre, jag älskar dem lika mycket nu. Så 1,5 down, 1,5 to go. Har alltså trots allt något att ägna mig åt ikv....... fml


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0