17 maj 2012 : kristihimmelfärd

Tänkte att min helg skulle gå ut på att inte göra något, vilket är precis vad jag gör just nu. Nothin. Igår blev det fest hos Olle, svintrevligt. Kan inte bli dåligt med så pass trevligt sällskap! Tydligen vare på't igen på fredag, imrn alltså. Fast hos Anders, tror jag. Orkar man? Erik och jag va de enda som ville till Clooneys, mest för att han ville träffa sitt ragg haha, duude come on! så det blev inte, runt 12 slog en fruktansvärd trötthet till dessutom. Har inte rört en fena på hela dagen, ska se notting hill ikv och äta glass tror jag.
.
Sjukt sugen på att äta indiskt, undra om nån är pepp på att joina i veckan? Eller dricka massa goda frukt smoothies? Tyvärr är vädret inte så passande, typ storm ute..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0