14 maj 2012 : rain

Vi har klassgrillning imrn i Kungsbacka. Kul. Kul att jag inte kan åka, för jag är för fattig. Wellwell, mina sista pengar ska räcka till mascara, busskort och mat för resten av månaden, prioriterar. Kul. Riktigt kul mitt liv är. Kul att det regnar också. Jag vill se näääk & nimo på clooneys på onsdag. Kul att jag har råd. Jag måste gå till doktorn och fixa mitt knä/tå... Kul att det kostar 300kr att gå till doktorn.. Wähwähwäh. funfunfun!
.
tränar istället. blir ändå inte smalare.. dunkdunkdunk i knät. åh så mycket kärlek<3


Kommentarer
at

Stop whining! Du har så mycket Louise, du bara väljer att se det negativa jämt. Och det har jag talat om för dig förut. Om du bara försöker glömma det negativa och se sånt som är positivt istället så lovar jag att du kommer må såå mycket bättre! Till exempel kommer din fantastiska kompis hem i sommar och hon planerar att spendera massa tid med dig! Du ska till freakin Berlin i höst! Du har en underbar familj som älskar dig. Du går på en ordentlig utbildning och har en mysig lägenhet. Du har massvis med vänner, även om du jämt påstår det motsatta. Hur många tror du det är som önskar allt det där? Eller ens hälften? I love u my friend, du är bäst precis som du är :)

2012-05-15 @ 09:29:34
URL: http://athena.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0