13 maj 2012 : utanför

Gick på stan, köpte shorts, gick en runda i slottskogen. Såg alla människor, alla par på bänkar, alla familjer på sina filtar, grillandes och mysandes. Känner mig utanför, känner mig inte delaktig i något. Jag är en iaktagare. Istället för att ta itu med det äter jag korv m/ bröd och sticker och tränar i några timmar. hejhå
.
tillägg:
fmk, stands for fuck me knee! Hatar alla idioter som lägger upp skit om hur mkt de tränar på fb, i keep it to my blog atleast. Skryt inte med hur långt ni springer, på hur kort tid osv. Jag kan fan inte ens springa. Och det är the one thing som jag verkligen är peppad att lära mig, men nää, jävla piss knä. Jävla piss. jävla piss.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0