10 maj 2012 : jävla skitliv

Får vara hur negativ jag vill, för efter 1,5 månad har jag inte gått ner ett enda kilo trots att jag tränar som en jävla idiot och äter så mycket bättre än tidigare. Något stämmer inte. Det enda jag gör är att tänka på min jävla vikt, om jag blivit smalare, hur jag ser ut i spegeln, om jag får på mig gamla kläder, när jag måste träna, vad jag måste träna, vad jag ska äta och inte äta, hur mkt jag ska äta osvosv. Det är ett jävla helvete som inte leder någon vart. Jag är arg och ledsen och hatar mitt jävla pissliv för inget jag gör är någonsin bra.
Jag är ensam, jag är tjock, jag är ful och jag är oduglig.. Jag har inga pengar, inga kläder, inget boende, inget jobb, ingen framtid, inga vänner, ingen pojkvän, jag har inte ens något utseende. Inget är värt något och jag ska seriöst skaffa mig (om jag inte redan har) en ätstörning och går jag inte ner inom en månad hoppar jag utför ett stup eller hoppas på att dö på annat sätt. För helt seriöst, finns det inget i mitt liv som är värt. Och det är inte bara pga. min vikt.


Kommentarer
elin

jag tycker iallafall att du är fin och bra!

2012-05-10 @ 21:59:24
URL: http://wasteofpaint.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0