4 mars 2012 : faaaabulous!

Mamma! Se jag har blommor hemma! fint? :D
.
Har haft en helt fantastiskt bra helg! Började med solsken och vårvärme i fredags, vi drack massa kaffe och fixade med grupparbetet och avslutade dagen med en öl i solen. Sen åkte jag på middag hos födelsedagsbarnet Julia, fortsätta ner på stan och raglade hem vid 2tiden.
.
Lördag morgon vaknade jag FULL av energi (fritolkning), pigg och glad som tusan va jag! Vilket vände en h senare när jag somnade om igen. Men vid 2tiden var jag och Karolina stadigt placerade på Eriks balkong där det vankades grillning. Nomnom, årets första grill! Väldigt kul så många som tittade förbi!
Efter cirka 6-7h hos Erik med grill, fint sällskap, lite öl, sol, bastu och sällskapsspel, sinnes vad tiden går fort när man har roligt, drog vi oss neråt andra lång, iaf Karolina, jag, Johan och Fredrik (till en början). Ett pitstop på Mitt andra hem i några h för att sedan bege oss mot Majorna och Skjul 46 där vi dansade runt tills tröttheten tog över!
.
Nu är det dags för en rejäl pluggsession! Läsaläsaläsa .. Denna veckan kommer inte bli nådigt galen! Måste göra grupparbetet, FEK-inlämning, fixa juridiken och klara FEK-duggan. GALET MYCKET! Hoppas det är fint väder så man har något att se fram emot! Seeya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0