4 mars 2012 : bad

Glömde berätta om min sjuka fredagsmorgon!
Började med en promenad i det fina vädret, trodde jag.... Slog igen dörrn över fingret som fläktes upp,  blödde som bara fa-an och svullnade upp till sin dubbla storlek. Jag satt och grät i 10min.. Men promenad på det ändå trots att fingret pulserade och spydde blod. Typ.
När jag kom hem var jag hungrig, skulle skära.. något? skar upp tummen (samma hand som dörren-fingret).. aj, still hurts..
MEN det slutar inte där. Efter detta skållar jag mina händer i diskvatten, tappar min dator i marken (x2) (den funkar precis som vanligt, tack o lov) och slår foten i väggen, i ren ilska av att allt gick fel. Sen gick jag ut, satte på Danny och åkte till skolan i solsken och vårjacka, då va allt bra igen! förutom bevisen för min klumpighet. and my dignity...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0