27 mars 2012 : fab weather

Fantastiskt väder, vårjackor, solglasögon, böcker i solen, för mycket kaffe, långa promenader. Det är rätt fint ändå, om man bortser får allt innesittande pga. lektioner. Igår höll jag på att somna då det kändes som att jag var tillbaka på gymnasiets tråkigaste kurs: info&layout(...). Kursen i sig är fantastisk! Mycket graf, text och sälj<3 mina fav, since its sale på rätt sätt! Sen får jag väl bara se till att jag hänger med på redovisningen också.. Fuck economy! Neeerå, tror jag kan fixa det faktiskt! Traggla lite debet och kredit ...
.
Det sämsta är att jag är så jäkla blek, trots all tid jag spenderar i solen... Det enda som är brunt på mig är mina fötter efter 3 dagar barfota i seglarskor! mmmums


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0