25 mars 2012 : pappa

Idag fyller min far år! Gammal blir han, men kinesen som i min gamla korridor trodde ändå han va min pojkvän.. Pappa blir skitglad, jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det.. ser jag så gammal ut? Men, världens bästa pappa fyller år idag så GRATTIIS! <3 i sommar vill jag lära mig segla på riktigt! :)
.
I fredags hade vi klassfest hos mig, det va trevligt! kul att så många tittade förbi! :)
.
Igår va Karolina och jag ute och gick i Skatås i 3h typ, sprang in om Moussas orientaliska livs på vägen hem, så det blev falafel till kvällsmat och national treasure! Bra helg!
.
Nu är jag bara stressad och jobbig och bölig.. Har massa kurslitteratur att få tag på, men det är inte problemet, pengarna är problemet, och mängden! Vem fan ger en 8böcker à 1700kr för en 7,5p kurs!??! OM jag ska klaga.. det är inte okej.. vill bara gråta för jag lever på knappa resurser utan en sådan utgift.. FUCK externredovisning.. jävla påhitt.. Dessutom är min lärare en klass för sig.. lämnade in arbetet i fredags, hon mailar idag och säger att hon inte fått det, eller har hon fått det? väldigt otydligt. Vi har lämnat det. hon är korkad eller nått. Oj vad jag kommer irritera mig under nästa kurs.. måste hon va lärare över huvud taget? Ur not doin it right!! Well.. vädret är fint så ska försöka ta mig ut.. blir väl på lite bättre humör då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0