20 mars 2012 : only the young

Underhåller mig själv trots huvudvärk och trötthet. Orkar inte plugga. Vill inte plugga. Filosoferar istället. Bara söta tjejer får fina killar och jag kommer dö ensam. Jag är den typen, gillar min ensamhet, kommer aldrig starta en konversation på en annordnad utflykt till skogen trots att jag åkte dit ensam, för att träffa folk. Men inget går upp mot Jan Stenmark och lite himym mitt i all tankeverksamhet. Stänger av nu för att återuppta min hjärnkapacitet imrn, kl 07.00. Längtar till helgen.
.
F.ö hade jag gått ner 3kg när jag kom hem, däremot har mina mått sen i julas snarare gått upp, om dock bara mm. Dun get it.. gör mig smal bara för helvete?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0