17 mars 2012 : things i'd like

HA BEGÄR PÅ:
  • kostymbyxor, lagom vida i härligt tungt material
  • rosa skjortan från filippa k - check!
  • jeans shorts (höga, korta, lite  "stora")
  • lite "större" jeans i blått, om jag passar i det vill säga.. Im not as thin as them models..
  • välsittande jeans SVARTSVARTSVART
  • jackan/tröjan från åhlens
  • ett par snygga klackar
  • mocka skjortan/jackan tradera
  • bastishor/linnen - whyred/acne eller lika gärna gina (tips, riktigt bra material, krymper något i tvätten dock!)
  • en snygg enkel klänning till festliga tillfällen (ex. COS på tradera!) - check!
  • gärna nya låga blå converse
  • nackellack i nån cool färg, kanske nått läppstift
  • kabelstickat från lindex (gwyneth paltrow)
Även om jag alltid är väldigt enkel i min stil vill jag bygga upp min garderob kring basplagg å nyo. Im pretty bored när jag tittar in i garderoben. Och nu när våren kommer vill jag tänka på hur jag kommer se ut i sommar etc. Ovanstående är en riktigt bra början. Cuz its everything i wear, skjortor och jeans, punkt.
.
F.ö är jag så sjukt sugen på massa färsk frukt och grönsaker. Im a real vegeterian nowadays. Kinda like it tho. Ska friskna till i huvet så jag kan köra boot camp-träning framöver. Hähä... well see bout that... ska fan lära mig att springa dock, tycker det är så jävla tråkigt.. make it fun!
.
insåg precis vilket pretto inlägg det blev, wellwell. Thats just me.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0