15 mars 2012 : alla vänner

Hejhej alla vänner!
.
Nej jag har inte dött, har bara alldeles för mkt skola i tankarna. Fast det är ändå gött!
Imrn drar jag mig neråt landet för att passa hund och lillasyster, gå på wonderland fest och fika med gamla vänner som tagit sig hem från diverse platser i världen. Tänker ha en lugn fin helg utan sena kvällar. Istället byta ut dessa till tidiga mornar, långa promenader längs stranden men vovven och mycket, myyyycket skrivande (skolarbete...)!
.
Vet inte om det är skolan eller detoxen, eller kombinationen av dessa, som ger mig konstant huvudvärk och trötthet. Men den ska bort i helgen! hoppas bara på fint väder nu också! Så, nu vet ni var jag befinner mig, ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0