11 mars 2012 : mig

Åh jag är så lycklig över vårvädret, över min syrras bday, över berlin till hösten!! Trots att jag är så jävla mycket skola så är det helt fantastiskt! Livet.
.
Jag detoxar (dricker skit ett tag: undvikter alkohol, mjölkprodukter så mycket som möjligt, tränar och tänker på vad jag äter osv.) igår gick vi en mil. ska ut och gå sen också. Måste ner och handla, blir thaigryta med kyckling och ris. Men mest är jag bara sugen på massa fantastiska sallader med mango och majs och tonfisk och sparris och allt sånt gott. Vilket betyder att jag tror att sommarn är här.
.
Har tyvärr inte gjort mycket bra idag, försökt plugga lite marknadsföring. Men jag är så nervös. Jag måste ha ett arbete till sommarn. Helst hade jag velat jobba i hbg för det blir billigast. Samtidigt vill jag inte lämna göteborg cuz i love it here so much... :( ska vara glad om jag får ett jobb över huvud taget egentligen... och har ingen back up. fukk. i need money. Men om man detoxar mer och är duktig mer borde man spara mer pengar!? right? im trying my best.
.
Ska dra mig bort mot gamlestadstorget och handla i turkaffären nån dag, kolla i secondhand affärer och må bra. för det är det viktigaste!
.
hade vart så mycket enklare om man delade med någon. men det finns ingen någon att dela det med. bloggen har inte så bra ekonomi direkt.... nöjer mig med att följa söta bloggar och va sur på mina fina vänner som är glada o nykära, sött men äckligt! avis mest.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0