6 juni 2012 : hbg

Lite bilder från helgen. Nu är jag hemflyttad till hbg, hell-town, fast jag
har inte märkt av det så mycket än.
.
Hängde med petter & jonny igår, kollade bellas bal, fan vilken snygg
syrra jag har!!! Drack en öl med sandy och petter, kalle, darell &adam.
Hände inte så mycket, det är ju studenternas vecka! Städat mitt rum,
fick till slut in alla kläder i garderoben! What upp!?
.
I helgen bodde jag hos karolina, vi hade det skitmysigt! Lagade god mat osv.
Torsdags bjöd emil mig på Liseberg och åkte ALLA bergodalbanor typ.
Määh Emil, bästa!
.
Fredagen va Karolina och jag på quiz på parken med Thomas och lite
classmates, jag vann en tisha! Är så grym på musikquiz! XD Thomas och
jag hamnade på fest hos kg med gamla gänget.
.
Lördag spenderades på stan med Karolina, Jenny och Nina sen drog vi
på villan med 0orna (johan, anton, olle osv) FUN! kommer sakna villan mkt!
.
På söndag var vi trötta med drog med thomas och kollade pride-paraden!
Nästa år säger jag bara... (Y) Mys-plugg-satc-kväll hos karolina och
presentation på måndagen.
.
Sen sa jag farväl till mig älskade stad och satte mig på bussen ner.
But ill be back! Sooner than youll know! Vafan drar till milano om en
vecka och innan dess ska bellas ta studenten, baren på tivvan tömmas
och jag gå till doktorn med mitt ben! XD fuuuun!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0