19 juni 2012 : ah well

Back home, haft det faaabulöst! Hängt på fina ställen, ätit gott, träffat fina människor och druckit lite för mycket champagne! Alla älskar mig i milano. Fattar inte vad som är fel i sverige, eller framför allt hbg..
.
Fattar inte vad som är fel med folket här som hatar en utan att man gjort något, sätter konstiga regler som regleras beroende på när/vem det är som frågar, skäller ut en om man makes a statement och tycker man är konstig för att man kan tänka själv. Fast än man ger allt man har är man fan aldrig nog här. Köper ett guldhalsband för mina icke-existerande pengar, skjutsar överallt och det enda man får tillbaka är skit. Tack, jag glömmer inte..
.
Jag har fått ett stipendie från Handelsföreningen Helsingborg som jag är fruktansvärt tacksam över! Helt fantastiskt! Tacktacktack! Och tack till Jasmine mfl. som gjorde min helg fantastisk den med! Guld<3 Now upcoming: midsommar med vänner! Guld de också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0