9 juli 2012 : längesen

Nu var det sådär längesen igen, så att jag knappt kommer ihåg vad som hänt... jobbigt va!
.
Sist skulle jag på café-invigning, which i was! Och tillhörande middag efteråt, mycket trevligt att mingla med en annan generation och skapa ett bra kontaktnät, cuz i sooo is! Dagen efter (lördag) var det dax för segling i det fina vädret, norra hamnen blev vår destination. På kvällen var jag ute med Sandra och simon x2. (måste kolla instagram för att komma ihåg..... @lusstuss) Blev lite sol och god söndagmiddag på det!
.
Träffade Athena på måndag? tisdag? åt lunch på haket, satt på hampan med freddie och gick på premiären av Spiderman med Sandra. Sen blev det ännu mer segling med pappa och farfar till Helsingör och en god lunch på det. Därefter hängde jag och freddie på gröningen en kväll, va hos farmor och fikade och drack ett par drinkar med ett gött gäng i torsdags.
.
Tog en kaffe med mig själv i fredags, satt hemma och mös (tror jag?) I lördags var jag hos Hannas syster på förfest och dansade vidare på Cardan. Vaknade i Laröd och lapade därefter sol hela gårdagen tills bella och jag tog en tur i hbg i bilen. Idag blev det lunch på Helsing med m&p och en kaffe med freddie. Nu har ni fått er catch up!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0