28 juli 2012 : du vill så du kan

tjena tjena hej
ska försöka klä på mig inför kvällens bravader, theo fyller 21!
Så det blir middag med asgod mat! fint! Längesedan nu, har under
de senaste 10 dagarna hunnit med bryggsegling i torekov m.m, x-antal 
kvällar i staden med bra sällskap av mina vapendragare, bränna 
hela min rygg i solen, tack och lov har det snart övergått till en
assum brunröd nyans som klär i allt! sjukt! Vad mer att förtjälja?
För det mesta har jag väl passat hund = tidiga mornar och skjutsat
Bella fram och tillbaka till diverse aktiviteter. Hängt med Tryn har jag
också gjort, i malmö. Och haft myskvällar med melon, pizza och choklad.
Lever ett bra liv, om än med en väldigt knaper kassa. Det löser sig!
Kommande veckan är fullbokad av Nelly high heels, get together at my place
då alla fabulösa vänner är back in town woopwoop! och kräftskiva hos Linda!
Veckan därpå drar jag mig till götet för WOW! HEEEELT FANTASTISKT! 
Måste verkligen göra ett schema, som den nörd jag är. OCH hinna träffa
alla kära göteborgare when in tha neighbourhood! Över och ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0