15 julia 2012 : get it, get over it

Sitter och tänker på mig själv. 22.8, 26.5, 179, 73. Det är
så äckligt normalt det kan bli. Vilket jag iofs är ovanligt
tacksam för. Lunchade med sandy på hampan igår. Sen
blev det alkoholfri öl med Theo, sandy och freddie. Ikv
tänker jag ha quality time med mig själv, om ingen vill ha
quality time med mig. Haha. M&P kommer hem sent, skönt
att slippa ta ansvar för hunden hela tiden! Om det än är helt
fantastiskt att komma hem till en liten vovve som ligger och
sover på rygg i sängen. Tryn kommer till Sverige på torsdag!

Jag vill klippa mig.. och tona håret som på bilderna nedan! Vill
kolla upp biljetter till Berlin Festival.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0