25 januari 2012 : trött och irriterad

Behöver skriva av mig:
.
Fick inte jobbet. Irriterad är jag MEN Inte pga. att jag inte fick det, hade ändå inte hunnit med det med all skola liksom. Däremot pga. argumentet jag fick från Skandia. Efter en helt fantastisk och givande intervju på Academic Work där vi fick prata, diskutera och informeras om arbetet går jag med höga förhoppningar till intervjun på Skandia. Där möts jag av en tjej i knappa 30års åldern. 30min sitter vi + en kille till i intervju, hon pratarpratarpratarpratarpratar, det tar aldrig slut. Trodde en intervju gick ut på att lära känna de förhoppningsvis nyanställda lite bättre, men inte i detta fallet. Fick knappt en syl i vädret, inte heller killen som också var på intervjun med mig, vilket vi diskuterade efteråt. I eftermiddags ringde AW och sa att jag inte fick jobbet för att jag hade för lite säljvana. WELL bitch at Skandia; if you'd try to listen for like one second you'd know i do, eller läs mitt CV stupid. Min enda tanke genom intervjun var, förrutom ovanstående, att jag vet varför hon fick sitt jobb; ingen kan säga emot henne eftersom ingen får säga något när hon är med... Vill nog inte jobba på Skandia i framtiden heller....
.
Förrutom det var det en riktigt bitchig busschaufför idag; skrek på förbigående och öppnade inte framdörren när vi skulle av. HAHA, dålig dag? Nu måste jag träna/plugga! Tjena!


Kommentarer
Karolina

Men gumman! Låter som en riktig kick-in-the-ass dag.. Vi får peppa imon, hoppas du kommer t föreläsningen!! ;) KRAM!

2012-01-25 @ 22:31:25
URL: http://sofistikerat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0