23 januari 2012 : regn efter solsken

Haft en fantastisk helg med Fredrik på besök. Lagat god mat, druckit lite rödvin, tagit nån öl på andralång, ut och dansat på yaki, häng med emil&rasmus, och nina&karolina, och spelat tv-spel, fikat, gått på stan och myst trots snökaoset som uppstod på lördagsmorgonen. Fabulös helg!
.
Nu är det back to reality. Sitter och stressar upp mig över att jag inte har några jävla böcker till kurserna, de är ju så fruktansvärt dyra!! Men istället för att det skulle bli enkelt och billigt, är det nu kaos i mitt schema och jag blir mer och mer ofokuserad. Däremot känns det jag fått ihop nu bra. Vilket är knapp info men dock.
.
Dessutom blir det som i inlägget nedan, troligtvis. Bra! Fast dåligt. Vi får se. Hejhå!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0