7 februari 2012 : skit-dag

Nu blev det helt plötsligt ännu mer skitdag, när pissblogg.se, eller pissinternet vad vet jag .. tog bort mitt inlägg!! GAH Har för mycket skola, för lite tid och för lite pengar. Borde sluta stressa, men jag kan inte. Allt är dåligt. Jag är dålig och ful och tjock och det stressar mig ännu mer än vad jag redan gör. För då måste jag hinna bli smal och träna och äta rätt genom hela stressen. Och jag har inga pengar så jag kan typ inte det. Har inte ens pengar att köpa busskort för, vilket kommer leda till att jag får böter .. och ännu mindre pengar.. Any day now! Förrutom allt detta ska jag imorgon innan kl 14(då vi ska handla till Hatt-sittningen, laga mat och fixa massa...):
  • Städa
  • Tvätta
  • Träna
  • Sola
  • Plugga iaf lite!
  • Och sen ovanstående thing (handla, lagamat, fixa/dekorera, fixa mig - HA KUL!)
  • Fattar ni att ha kul nästan blev en egen punkt!? GLÖM INTE: HA KUL! LOL, never works.
Käääääääänner ni min stress?! FML jag är på dåligt humör. Känner mig lika patetiska som Vanessa Hudgens i Clerasil reklamen: "When i get a spot i get stressed and then i get more spots cuz im stressed..!! WÄÄH" JA, jag vet att ni fattar. Kan inte allt bara gå vägen nån gång. Något? Typ smal, perfekt hy och varmt väder iaf? Några saker mindre att stressa över, även om jag var ett IG-barn hade jag varit snygg. Men nej, inte ens det fick jag. Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0