4 februari 2012 : huvudvärk

Dålig update. Veckan har varit fullspeckad med plugg. I torsdags var jag på humorkväll för att se lite standup, and it was fun. Fick G på min politiktenta tillslut! Mest av allt ligger jag och sover, som exempel gick jag upp kl. 16 idag. Vaknade med kläderna och sminket på kl 10 dock.. Bra där!
Igår bowlade vi med nollorna, and i won! 220p och sex strikes! Awesome Me! Sen drog vi in till stan för lite öl på queen, slutade med shotbricka efter shotbricka på deras bekostnad och sen fixa jag gratis inträde på yaki. Därefter är det rätt svart. Idag har varit en mörkmörk dag. Har inte rört mig utanför lgh och planerar inte att göra det eftersom mitt huvud dunkar något ofantligt. Ses imrn, ikv blir det Melodifestivalen och Sherlock Holmes woopwoop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0