28 februari 2012 : things i .. love?

  • BEN av alla slag.. mmmhm, nyckelben, käkben, kindben, näsben, fingerben, höftben, knäskålar haha! wierdkid..
  • SOL och SOMMAR och VÄRME (sitter i skrivande stund med tre tröjor, filt och en riskudde (Y) och STRAND och SALTVATTEN och SOLBRÄNNA, allt gott här i livet!
  • MAT - nomnomnom, what would i do without you food?
  • Min familj, oftast
  • Min säng, gaaah we fit so good together!
  • Sofias änglar, EHM, Romantiska komedier och allt som går på TV och får mig att gråta, vilket är det mesta (PÅ TV)
  • Lockigt hår
  • Djur, däggdjur för att specificera. Allt som är fluffigt och gulligt och mysigt.
För att väga upp förra inlägget. Fast min fantasi tynade. Och på tal om något helt annat (eller punkt 3!) så är jag jäkligt sugen på lite Vapiano sallad/pasta nomnom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0