27 februari 2012 : got our girls

Såg Extremly loud and increadably close precis, awesome movie! Sevärd om något! Killen med huvudrollen är ju fantastiskt, hur tusan kan en sån liten skit va så duktig på skådespeleri? Beundrar honom!
.
Alltså jag behöver sällskap. Behöver lite ny inspiration, lite livsglädje, något spännande att se fram emot. Men wäh! Händ nurå! Im so bored. Det enda som är bra är att jag äntligen får grepp om skolan, tack vare FEKen får jag förståelse för vad fan det är vi lär oss på MKV. Förstår varför folk läst så mycket annat innan och är äldre än mig. And that feel pretty good acctually.
.
Nej ner och hämta lite tvätt. Bort och träna sen också. Måste peppa lite. Hålla vad jag lovat mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0