19 februari 2012 : games ppl play

Fina saker människor gör:
- hålla om en, inte släppa taget, inte kunna somna själv förän den andra somnat
- förklarat varför saker är svåra
- låtit en somna under varje film man någonsin sett tsm
- "glömt" att man fortfarande har den andres kläder på lån
- viskat fina saker i örat när den trott att man inte hör
- skrivit vackra ord att läsa i svåra stunder
- skrikit, slåtts, bråkat, gråtit och skrattat, brottats, kittlats, hatat, älskat
- kysst överallt, all the time, i alla väder, på alla ställen i världen.
.
Jag måste börja skriva min bok. Måste. Vill berätta en liten historia kring varje litet ord ovan. det och så många fler. Bara för att jag kan. Jag kan. thats something not everyone could say. det känns som jag smälter. och hittils har jag inget att klaga över.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0