12 februari 2012 : size zero

Vet att ni har saknat mig utan glasögon! There u go!
.
Igår målade jag lite, ni ser resultatet i bakgunden på bild 1 &2. Jag är inte en konstnär, men det var väldigt roligt. Tycker inte den är riktigt klar än, ska fixa lite till på den! Måste köpa lite fler canvas också, when i get my money (förhoppningsvis imrn).
.
I fredags var mor och far här, vi mös och åt gott på ottomania! nomnom. Favvo restaurang! Sen träffade jag Mattias och gänget och tog ett glas vin, men gick hem tidigt. På lördagen gick m&p och jag lite på stan för att fixa ny lampa osv. Sen lämnade de mig för denna gången och jag kollade melodifestivalen i sällskap av tobbe och freddie, via facebook! haha assum! Åt tacos med massa grönsaker och almost fatfree hemmagjord glass på kvarg och jordgubbar. OM det va gott!
.
Idag ligger jag på soffan och kvider.. har feber, är yr och hostar massa äckligt slem... Dricker lots of the ist! Eller rättare sagt varm vatten med citron, något av det godaste jag vet! Va nere och tränade en runda, borde kanske inte men wtf, im gonna get thin so i need to work out! Ska ner sen igen, men först lots of studying to do.. Usch måste äta nått, är hungrig, men halsen gör oooooont! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0