10 februari 2012 : hattfnatt

Hatt-sittningen var sjukt rolig! Nollorna var nog minst lika nöjda som vi: det sattes eld på saker (av misstag), lektes både limbo och hela havet stormar, blev mycket att städa och dansades till sent på natten. I had fun.
.
Idag kommer m&p hit och myser med mig! Trevligt tycker jag! De ska på båtmässan först och jag ska plugga lite. Har ont i magen... Ikv har Starwars i 3D premiär och 2m är hemma, borde väl titta förbi, för vem vill missa långeman när han är tillbaka på svensk mark?
.
F.ö har jag ett fett sug för shorts, solbränna och spa-grejer, vill ha en liten ta-hand-om-dig-själv-dag. Ansiktsmask, långa bad, sola, laga god mat och dricka ett glas vin. Vem fixar? På tisdag är alla hjärtans dag, och för 18e av mina 20 upplevda valentines, firar jag SO NOT denna dag. jag ska isolera mig, troligtvis inte med mina bffs för de är lika nerdragna i kärleksträsket som en romantisk komedi, och om så sker, ENSAM kolla på slatter-movies och bränna röda rosor på bål. CANT WAIT! :D haha... fml.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0