4 december 2012 : 20dagar

Första advent har passerat, julmarknaderna översvämmas och julkalendern är så himla assum! Greveholm<3 Har haft mammis och pappis och bella på besök under helgen! Vi har sight-seeingat och myst och shoppat o spnt man ska göra! Världens bästaste dysfunktionella familj<3 nu är det bara 16 dagar tills jag får träffa femte medlemmen i la familia också!! Gud så mysigt det är med familj och jul, så kom kylan den 1a också tillsammans med snön som tyvärr bara ligger över natten..
 
Imorgon kväll kommer freddie hit! WAY! ska bli askul! Veckan efter det ska jag koncentrera mig på CV-skrivande och uppsattsfrågor. Men innan dess blir det party up med världens bästa kille! Ska bara blåsa upp luftmadrassen först, ehe. 
 
Efter att ha skiljts från familjen i lördagskväll umgicks jag med mig själv hela söndagen. Jag trivs nästan alltid bäst med mig själv. Hemskt nog. Älskar tystnaden, valmöjligheterna, att slippa anpassa sig. Kommer nog alltid vara ensam. Det är nog mitt problem att jag trivs bra med mig själv,f ast jag gör ju ändå inte det. Det är brist på sällskap som jag trivs med som får mig att älska ensamheten. 
 
Vi har iaf oftast söndagsmys hos oskar och isac och nu framöver även onsdagsmys med julkalender! Och så får jag sällskap enda fram till måndag! Sen är det bara två veckor tills jag åker hem och kan umgås med mina favoriter. Funderat lite över framtiden. Över vad jag borde göra efter studierna här. Väldigt osäker på allt. Nu blev det ett väldigt långt inlägg. Wellwell. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0