31 december 2012 : nyårslöften!

Mina nyårslöften, ännu en gång!
  • Springa milen på under 1h
  • Mår bra! Ta hand om mig själv!
  • Arbeta på mina negativa sidor.
  • Sluta bita på naglarna (varje år....)
  • (Utveckla mina talanger; ta en skrivkurs ex. (kan man ha nyårslöften inom parantes?))
Translation:
  • Bli smal, snygg och awesome!
  • Äta bra, sova bra, dricka mindre, träna mer.
  • Bli mer positiv och lita på mig själv och vad jag kan och kan bidra med.
  • Göra saker som får mig att må bra och utvecklas.
Övrigt:
  • Skaffa ett jobb och en praktik!
  • Finna ambitionen att ta mig igenom det sista av min utbildning!
  • Skaffa en awesome bf.
  • Bli sambo (flytta, gillar att flytta); tror vardagslivet blir så mycket enklare om man delar det (epiphany!).
Men det allra viktigaste är att jag mår bra och gör mitt bästa för att må bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0