30 december 2012 : utläggande

Använder denna blogg som avlastningszon vad beträffar mina tankar, en liten del av dem såklart, de som jag faktiskt känner att jag kan dela offentligt. Tex att jag är en väldigt hatisk/negativ person. Hehe... Satt faktiskt och diskuterade detta med petter under gårdagskvällen! Hjälptes åt att finna en lösning på mitt problem så nu ska jag bara jobba på det just like miranda i satc typ. Men i nått avsnitt träffar hon en ännu mer bitter person och bli värsta entusiastiska och positiva personen. Typiskt mig också, när nån är värre måste jag alltid vara tvärt emot.

Well nuf bout that! Vad jag tänkte ha en åsikt om idag är aftonbladets artikel ang- singlar, framför allt kvinnor, och deras relation till nyår; som självklart är miserabel! Likväl blev jag efter att ha läst den. Forever alone. Så jävla fult att manipulera den singla läsaren att må dåligt över en firande högtid för att de inte hade något seriöst att skriva om. Bajs på dem! Fast samtidigt roar det mig något enormt eftersom det är så dålig journalistik överlag. Och att jag inte tror på innehållet egentligen. Men! högtider är så sjukt överskattat och kommersialiserat these days att man får ångest bara för att man inte är bjuden till Den festen eller har sällskap till en annan. Whatever nu (trots att jag klagade högljutt av just dessa anledningarna tidigare)! Det viktigaste för mig är att fira in det nya året med glädje, genuin sådan. Inte nån alkoholhaltig illusion av glädje för att hetsen finns i gruppen. Glädje och förväntan inför det kommande året, så blir året så bra som man tänkt sig. Och efter typ konstant misslyckade nyår sedan 10års ålder så tror jag att jag vet. haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0