24 december 2012 : julafton i sverige

Det är så himla härligt att vara hemma! Allt är precis som vanligt. Hunnit ta mig runt hbg, runt rbäck. Hängt med mina bästa vänner, hängt med världens bästa familj. Idag är det julafton och vi har ätit så mycket att jag aldrig behöver äta igen. Druckit snaps för första gången på jul, svartvinbärssnaps!
 
Fått massa fina julklappar: massage nästa lördag från min fina syster, vilket behövs så fruktansvärt pga. min äckliga säng i Berlin. Fick nya MJ örhängen, en sjukt snygg dyrberg&kern ring, cos tröja, tisha, hope kofta och skjorta + lite cash. Riktigt bra jul! Riktigt god julskinka!! Vet att ett par nya löparskor väntar på rean, samt en jacka och vinterskor. Men man vet ju aldrig om man behöver det eller ej eftersom det ena stunden är snökaos och andra spöregnar... WÄH.
 
Imrn är det juldagen, lutar väl åt stan med folks. Annandagen = mellandagsrea!! Woop! Måste ta tag i nyårsplaner, måste försöka jobba mig igenom lite tråkiga texter till skolan. Tänka på frågor till mina termpapers, ladda ner filmer, titta på serier som jag måste se innan jag åker tillbaka till staden utan internet uppkoppling. Men orka bry sig om det nu. Det är fortf julafton i 10 minuter till. Embrase!
Ni får väl vända era datorer för bilderna vill inte ligga på rätt håll.... family portait!<3
Älskar hur olika bella och jag är1!! Total opposites!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0