18 december 2012 : när jag skriver igen

Ojoj! Två inlägg på två dagar! Förtjänar ett woop! WOOP! Om 1,5 dygn är jag hemma!! Nästan.. påväg hem iaf! Idag har jag så Ont i hela kroppen! Men ett bra ont! Har tränat stenhårt! Känner mig stolt över mig själv. Tycker tom att det är roligt att springa, men måste bara finna rätt sinnestillstånd. Tyvärr har jag rätt dålig fokus allmänt, men när man kommer in i musiken och stegen inte känns längre, det är en go känsla! Ska bli löpare, även om det kommer ta tid.
 
Dagens ämne skulle inte alls vara löpning utan irritation. Speciellt på sociala medier. Har väl skrivit om detta tidigare, men seriöst! SKRYT ONLINE = PSYKISK STÖRNING. yea ppl! You know it. There's a difference in writing informative and just being annoying and a freakin pain in the ass on facebook/insta/twitter and so on! Jag önskar att jag vara den lilla bitchen som bor inuti mig och vågade skriva mina åsikter online. För de är så många och många så fyndiga! Men eftersom jag inte är så där störig och säger allt jag tycker och tänker om folk trots att jag gör det klarar jag mig iaf undan en hel massa konflikter som jag hade fått ta tag i om min käft ständigt var i arbete. Wellwell. Det jag ville säga är att: Saker som är så fruktansvärt ointressant är: vad folk äter, när folk tränar, hur de spenderat sin dag, hur mycket de älskar sina respektive etcetc. CARE!!!!!!
 
Med detta sagt tänker jag avsluta med att jag inte yttrat ett ord sedan igår då jag skypeade med mamma, innan dess sedan lördag natt. Kan ingen komma och hålla mig sällskap på ett icke virituellt sätt? Fucking boring när alla är upptagna med sina pojkvänner. JAG VILL HEM NU! Det enda som suger är att jag inte köpte till bagage utan trodde mig kunna få ner allt i ett handbagage... No can do tydligen, får hoppas att rean har mycket att bjuda på eftersom inte ens hälften av min kläder kommer ner i väskan, jag bara kan ta med mig ett par skor (de jag kommer ha på mig) och endast en väska.. Hoppas innerligt att min dator går ner. Tack och lov ska ju inga hygienartiklar med, så smidig som jag är har jag använt upp alla min produkter under 3månaders tid och kan därför unna mig nya vid hemkomsten! Awesome timing! Ibland är jag bara Så Grym! Haha. 
 
Eftersom jag inte har pratat på så hiiiimla länge tänker jag fortsätta att skriva av mig alla tankar som flyger runt i huvudet på mig. Jag har tittat på resor. Volontärresor till afrika, indien, bali där man tar hand om lejon eller pandor eller elefanter, Äventyrsresor till Indien, Kuba, Sydafrika. Åh, jag har ju faktiskt pengar och man är inte iväg längre än en månad tror jag. Eftersom min vår är fri, likaså min sommar (än så länge) finns ju ett opportunity. Men kanske borde prioritera att hitta ett jobb, läsa upp min FEK osv... Men det är ju tråkigt.
 
Grejen är att jag inte har lust att göra saker ensam längre. Jag hade velat bo med någon, tror jag får mycket bättre vanor då, med lite press från någon annan att åstakomma något om dagarna och inte kolla Mad men avsnitt tills klockan blir för mycket. Någon/något som tvingar upp mig om mornarna, som får mig att ha normala middagstider osv. Kommer bli så mycket bättre när man bor hemma över julen. Jag lever i min säng just nu, mestadels för att jag inte har någon annanstans att ta vägen i min lgh. Det suger. Man måste ha flera rum som begränsar användningsområdena. En hund hade passat mig, men vem visste inte det? Men det är lite väl av ett ansvar. En pojkvän som vill gå ut och gå på morgonen kanske? Och behöver ett riktigt mål mat på kvällen? Sökes! haha.. Den adden hade fått många svar. Plz be my puppydog?
 
Ska ta och översätta mitt CV till engelska nu. Skriva lite om Godard och sedan röra mig hemåt igen. Sjukt sugen på något sött... -.- inte okej! Imrn ska jag köra två träningspass och trycka ner datorn i väskan. Sista helnatten i lgh. Hoppas jag kommer till Schönefeld i tid på torsdag... Wäh. Hoppas bella lånar ut sina träningskläder till mig hemma så jag kan va duktig hehe. Sak även reposta mig nyårslöften. För det har jag redan gjort en gång va? puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0