15 december 2012 : 4 dagar

Bara 4 dagar tills jag åker hem! OJ vad jag längtar. Sover skitdåligt. Eller bara alldeles för mycket beroende på veckodag typ, ett jävla mönster.... -.- torsdagar är min bästa dag! Då är jag alltid pigg!

Idag har jag tränat och igår klådde jag mitt rekord, sprang 50min non stop, rätt stolt över mig själv, progress! Fast bara 6km så det gick ju inte översnabbt. Mitt mål är ju milen på 1h. Så har fortfarande en bit kvar! Sen har jag kollat på Anne Frank och Schindlers list. Har nog inte gråtit så mycket på år och dag, ok där ljög jag. Sen mamma o pappa var här för två veckor sen, lol.

Igår blev det en eller 3 öl med norskarna idag blir det fest. Imrn kommer jag chilla och städapackatvätta osv tänkte äta min sista mustafas döner på tisdag kanske. Vet ju inte när jag åker tillbaka igen då skolan börjar först 14 jan, vilket iofs betyder 3veckor lov, woop! MIN s'äng och MIN myshund och MIN familj
Nu är jag hungrig, tacos står på menyn, men först dricka upp kaffet och kolla klart julkalendern, love it! Älskar starre och gratis wifi<3
 
Bilderna nedan är från förra veckan när freddie var här! Vi är så snygga på de två första bilderna ^^ Mamma! Kolla vad ni missade på Monsieur Voung, så sjukt nice! Fina smoothiedrinkar hade de också! Sista bilden är från en tapasbar som jag o freddie var på! Min nya favvo är Rysksallad! yummie for my tummy!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0